Fotograf | Caroline Landin

– En Fotoblogg

  • VÄLKOMMEN!

    Jag heter Caroline Landin, kommer från staden Skövde och är 31 år gammal.

    Jag jobbar som sjuksköterska med för tidigt födda barn och sjuka nyfödda men den här bloggen handlar om mitt största fritidsintresse - nämligen FOTOGRAFERING!

    Mitt största fritidsintresse är att fotografera och att utvecklas inom fotandet.
    En amatörfotograf som älskar att knäppa av foton på allt och ingenting.

    Jag njuter av fotografiska utmaningar och upplevelser får mitt hjärta att slå dubbla slag.

    Sen jag var liten har jag älskar att knäppa av foton med min kamera och jag har fotat med såväl analoga (inkl. APS) och digitala kameror av alla de slag.

    Jag är en "CANON-tös" som fotar med CANON-kamera och utrustning med objektiv av CANON och andra tillverkare.

    För personlig kontakt:
    CarolineLandin@hotmail.SE (obs! SE och inte com)

    bloglovin

Yellow Rose by Caroline Landin

Posted by Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog på 27 maj 2010

Kommentera

 
